Tri jednostavna trika uz koje ćete izgubiti kilograme


Izvor: Shutterstock
Mnoge dijete ostavljaju osjećaj gladi zbog čega ih je se teško dugoročno pridržavati. Umjesto toga, tijekom mršavljenja bitnije je zdravo se hraniti. Dobra vijest je da postoje dijete koje uključuju malo ugljikohidrata, a koje su učinkovite.

Evo tri jednostavna trika uz koje ćete moći lakše izgbiti kilograme.

Smanjite unos prerađenih ugljikohidrata
Manji unos prerađenih ugljikohirdrata jedan je od najlakših načina za gubitak kilograma. To možete napraviti tako da prerađene ugljikohidrate zamijenite cjelovitim žitaricama. Tako ćete unijeti manje kalorija, a nećete biti gladni.

Kako jesti ugljikohidrate i mršavjeti u isto vrijeme?

Razlog je u tome što će vaše tijelo tada koristiti uskladištene masnoće koje će pretvarati u energiju umjesto da koristi ugljikohidrate.

Osim toga, cjelovite žitarice imaju i visok udio vlakana te će usporiti probavu, a zbog toga ćete dulje vrijeme biti siti.

Jedite proteine, masnoće i povrće
Ako želite smršavjeti, jedite puno zelenog povrća. Zeleno povrće bogato je hranjivim tvarima, a ima malo kalorija i ugljikohidrata. Dakle, u prehranu biste trebali uključiti brokulu, cvjetaču, špinat, rajčice, kelj, kupus, zelenu salatu i krastavce.

Treba napomenuti da nije svaka masnoća loša i nezdrava. Maslinovo ulje i ulje od avokada su zdravi i trebali biste ih konzumirati. S druge strane, kokosovo ulje i maslac trebali biste konzumirati u manjoj mjeri zbog visokog udjela zasićenih masnoća u njima.


U pravilu biste trebali konzumirati 1,5 grama proteina po kilogramu tjelesne težine. Ako je vaša težina oko 50 kilograma, idealan unos proteina je između 50-60 grama dnevno. Zdrav izvor proteina su riba, meso, morski plodovi i jaja.

Budite aktivni
Budite aktivni i zdravo se hranite pa biste trebali brže izgubiti kilograme. Dokazano je da je dizanje utega korisno za mršavljenje i cjelokupno zdravlje, piše Times of India. To pomaže u održavanju metabolizma, što je česta nuspojava gubitka kilograma.

Cenzura.ba/Autor:N1 Hrvatska

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *