Napokon, dočekali smo realizaciju projekta asvaltiranja pristupnog puta do Starog grada Sokoca.



Konačno će mnogobrojni izletnici i turisti moći prošetati asvaltom do starog grada koji je odavno trebao biti dio kulturno-historijske turističke ponude Bihaća. Nikad nije kasno.



U toku su radovi na iskopu i nasipanju tampona.


I dok mašine kopaju padinu prema visu na kojem ponosno stoji stara kula, na svjetlo dana izbija bogata prošlost ovog grada.



U samoj padini uz cestu na dubini od 1,0-1,5 m izbija mnoštvo prahistorijske keramike koja se lomi pod naletom korpi bagera. Odavno se zna da je Stari grad Sokolac bio i prahistorijska gradina.



Dokazi su tu, razbacani niz padinu puta. Neke lekcije nikako da naučimo, kad se radi iole ozbiljan infrastrukturni projekat u blizini kulturno-historijskih spomenika neophodan je arheološki nadzor i prisutnost.

Što se tiče ceste, makar nećemo gaziti blato. Vertikalna krivina koja dijeli ovu cestu opasna je izbočina i trebalao bi je spustiti makar za još jedan metar visine.

Ako se uradi na sadašnjoj visini uvjek će biti smetanja sigurnom i normalnom prometu, pa makar bio i naizmjenično jednosmjerni.

Bacanje materijala iz iskopa poprečno niz kosinu bez ikakvog plana je tehnički neispravno i opasno.

Materijal će pod kišom klizati niz kosinu, neutvrđena bankina prijetnja je za eventulane nesreće slijetanja vozila niz vrlo strmu padinu koja nema zaštitnu ogradu.

O zimskim uslovima valja računati, kako za pješake tako i za servisna vozila.

U sklopu projekta treba riješiti problem parkiranja, makar za 20 putničkih vozila.



Smeće koje se godinama baca po okolnim padinama valja očistiti.

Cenzura.ba/ Behić

Odgovori